Friday, May 11, 2012

Dream Weeding :D


Pelamin :D



                                            Damn nice weh... Macam dekat taman bunga.. musim bungaa


                                     
                               Tengok sekali nampak simple,tengok dua kali cantik pulaa ... Ala-ala korean.. :D




              Ini lagilah cantik! aku nak pelamin aku mcm ni sutau hari nanti tapi colour dia pulak tak lawa...



  Ini kagi cantik.... Buat nikah sesuai lah ni...Mesti cantikkan bini aku duduk dekat pelamin tu.. haha


                                                       Ini untuk nikah...cantik gila...



Kalau ikutkan hati semuanya cantik tapi ini je yang terpikaat dihati... Macam-macam kot,cinderella lah,arabian lah,garden lah, kereta kudalah.. mcm-mcm...Tengok benda ni buat aku tak sesabo nak kahwin.. HAHA.. umur baru 15 tahun,PMR pun lepas tapi berangan  dah jauh ke utara...Tapi tak salah pun..

Tapi pelamin tu tak indah sebab tak ada aku dengan bini aku... haha *berangan seketika  Heeee :D

Sincerly from: Ariff Seniman

No comments:

Post a Comment