Thursday, June 7, 2012

Family Outing

Assalammualaikum readers :D

Harini Adik beradik aku keluar pergi tengok Movie Madagascar dekat wayang.Aku tak ikut sebab malas nak keluar.Puas mak aku pujuk suruh ikut but aku still tak nak sebab malas gila nak keluar,bukan mak aku sorang kenkawan pun ramai yang ajak pergi Mid lah,The Curve lah,Sunwaylah,Rumah ustazahlah semua aku reject.Entah kenapa cuti ni malas gila nak keluar,duduk rumah macam anak dara je.. hewhew

Dorang keluar pukul 9 or 10 o'clock i think sebab that time aku tengah mamai baru bangun tidur dan aku terjaga semua sebab dorang yang kecoh mengalahkan orang nak kahwin.Memang cenggini kalau nak keluar mesti rumah macam nak terbalik lagi-lagi waktu nak balik kampung..Hanya tuhan sahaja yang tahu,masing masing ada ragam masing masing,itu takda ini takada,just aku je yang stay cool handsome macam alif aziz...

Aku alone doh dekat rumah,sumpah bosan nak mati bergolek golek macam dalam cerita amukan pocong tu.Buka Twitter timeline sunyi je,tak tahu mana semua pergi then texting dengan Nabila around 3 O'clock sebab that time aku baru nak solat zohor.Then bukak Twitter balik amek kau,semua pasal Ainan Tasneem. Kau kenal tak?? kalau tak kenal rajin-rajinkanlah tangan tu pergi search google,tak ada kerja aku nak merepek meraban pasal dia yang penting suara dia sedap dan cun melecun macam wawa zainal..

Then,around 6 O'clock dorang balik dengan muka yang tersenyum lebar gembira.Yang tak boleh blah adik aku boleh pula main mainan yang dorang dapat dari Mcd dekat aku,tapi nasib baik dorang bagi aku burger fish apa entah aku tak tahu tapi aku makan sikit je sebab tuan yang bagi dekat aku tu dia yang telan lebih *minta tukul besi kan* dah bagi aku then dia yang makan but its okaylah seorang abang kena bekorban untuk seorang adik macam Aliff Aziz tu.

Aku curi-curi ambil gambar dorang and here it is :

                                           
                                                               My first sister  with My Second Sister


They shy actually.. heeee  :D


    Kakak aku yang kedua memang suka buat mulut macam tu.. urghhh 



                                          Adik aku yang terakhir dengan Adik aku yang keempat mean bawah aku
                                                       Aku tahu dorang comel macam aku*minta tukul besi*


                                                        Adik aku memang suka buat hidung cenggitu (O-O)
                            kalau kau nak tahulahkan gaya tulah dia buat bila aku marah dia then dia lari.. serupa pppfftt -_-





                    Tak cukup dengan hidung mata pn dia buat sekali and dalam family aku dialah mata paling besar...





We're happy sibling are we?? haha



Sincerly from: Ariff Seniman

No comments:

Post a Comment