Thursday, June 7, 2012

Strong Amirah

Hai Assalammualaikum readers :D

Amirah Mohd Farid aku kenal kau mira,aku tahu kau seorang yang kuat,tabah dan sabar.Memang sakit hati bila kawan sendiri makan kawan.Aku pun sedih bila kau cerita masalah kau dekat aku,yang buat aku sebak kau cerita sampai menangis bagai.Pertama kali kau nangis dekat aku.Kau sayang Luqman kan so sabarlah.Kau pun dah 2 months dengan dia,if kau break kau tak rasa sia-sia ke bersama dia dalam tempoh 2 months.Aku kalau boleh tak nak masuk campur sebab takut nanti lagi memburukkan keadaan sebab aku tak tahu anything about you guys tapi bila kau cerita bersungguh sungguh dekat aku ,i try to hear what your problem is.Yang paling penting kau settlelah bebaik mira,ingat apa yang aku cakap :

"Jangan buat keputusan waktu emosi tidak stabil nanti menyesal tak sudah"

Aku harap korang will get together soon.. Tak boleh nak salahkan satu pihak je,mesti ada something antara  korang sama ada Luqman atau Amirah.Selesaikan cara baik and kalau boleh secepatnya sebab masing-masing akan hadapi trial PMR kan.Karang mengganggu habis korang punya result.Aku doakan terbaik untuk hang berdua,toksah gegaduh ni tak elok tak maniss.Aku pun tak nak cakap banyak sebab aku nipun bukan pandai sangat bab bab ni btw settellah cara bebaik..

Too Amirah: Kuat kan semangat,aku kenal kau macam mana,sabarkan diri tu. kalau dah tahap gaban sangat ambil wuduk tu then mita dekat Dia permudahkan urusan kau,kalau ada problem just call or text aku for sure aku dengar punya.. ingat pesanan aku mirah.. luck luck anak paridd :D haha


Sincerly from: Ariff Seniman

No comments:

Post a Comment