Sunday, August 12, 2012

A nice berbuka with them :D




Hai Assalammualaikum :D


Semlam keluar pergi Mid dengan Azrul,Amirah,Norun and Linda.Itupun last minutes dorang ajak.Sebenarnya hari yang sama aku kena keluar dengan Hadhir,Hakimi and Nadzmie tapi last minute cancel sebab yang si Haidhir balik sabah,yang Nadzmie pulak buat hal tetiba tak jadi.Last-last semua cancel sebab malas nak pergi.Sembang punya sembang dekat twitter,tetiba Amirah DM aku ajak pergi Mid berbuka sekalidengan dorang,Mula-mula tak nak pergi sebab dalam wallet aku ada RM10 je then pujuk punya pujuk pergi juga.Yelah,kesian dekat azrul sorang je lelaki.Baik tak aku,beruntungkan dapat kawan macam aku..Haha!!

Nasib baiklah waktu nak keluar dari rumah tu mak aku bagi RM 20.Alhamdulillah!Dorang semua  gerak awal,yang Azrul pukul 2 dah sampai.Mira,Linda and Norun pukul 3 sampai,Time  tu aku dekat rumah lagi nak teman mak aku beli barang buat kuih haha.Then pukul 5 gerak,dalam 5 setengah sampai.Sampai-sampait call Azrul tak berangkat-angkat,text Amira then dia kata pergi Oasis food court.Aku tak tahu tempat tu so aku tunggu dekat Baskin Robbins.Amirah dengan azrul ambil aku.Dorang gerak awal dekat food court sebab takut nanti tada meja.dari 5.30 kita orang lepak situ sampailah berbuka,Semua gelak tak boleh bla.Memekak nak mampus,sampai semua pandang..haha Lepak-lepak,sembang-sembang, gelak gelak sampailah masuk waktu berbuka.Aku dengan Linda teringin ABC so belilah ABC tu 2,si linda tak berhabis banding-bandingkan aku punya ABC dengan dia punya ABC..haha

Fikirkan lepas berbuka tu senyap tapi lagi kecoh adalah..haha.Mulut semua tak reti senyap duk memekak,gelak serupa pontianak tak pernah mengilai.Makan-makan sampai pukul 8.30 then pergi Chatime sebab si norun dengan linda nak beli,Azrul tunjuk bowling aku pun apalagi ajak lah dorang pergi.Sementara tunggu dorang beli tu aku,azrul dengan mira main bowling.Aku dapat number satu ! haha .Amirah baling sumpah lawak,serupa dengan syukri.haha

Here our photo --->


                                  
                           
                                  Kau tengoklah makanan kita orang sampai tak cukup meja..haha


                                  Itulah ABC aku dengan Linda.Tak sampai berbuka dah cair..

                                                                 Azrul with his cap
   
                                                            Here Linda and Norun

                                                                  Amirah there 

 
                                                              Time ni dekat Bowling

                                                                   You see the Top!! haha

                                                       

                                                 Aku suka gila gambar ni !


                                                   Semua comel belaka..haha
                                                                        The Girls
                                                                Comel gila Azrul
                                                   Amira jelouse actually sebab dia tak ada
                                                                  Damn cute !

Sebenarnya banyak lagi gambar tapi ni je yang aku upload sebab banyak sangat tak larat aku nak tunggu lagipun internet aku slow ditambah dengan mengantuknya lagi.So itu sahaja buat tatapan anda sekalian.Sekian terima kasih

That day was very awesome,and kita pergi lagi ajak ramai-ramai.Nice guys :D
 Assalammualaikum

Sincerly from: Ariff Seniman

No comments:

Post a Comment